hfclivet

Alla inlägg under oktober 2012

Av hfclivet - 30 oktober 2012 10:06

Tja,nej men hej sötisar just nu vill jag åka till Victorias secret och hollister och Thailand där blondinalkin är åhh vill också åka dit nu! Men får vänta för vi ska kanske åka till Thailand i sommar.
Puss :*

Av hfclivet - 29 oktober 2012 22:21

Rubriker lyder fille gör dem finaste flätorna!

Av hfclivet - 29 oktober 2012 17:45

Att skriva vad vi hette på instagram @hannalikeme @filippawithdreams och @cheercassandra

Av hfclivet - 29 oktober 2012 17:38

Hej ,vi tänkte ha en liten tävling här på bloggen!

GÖR SÅ HÄR FÖR ATT DELTA
? lägg ut nån av dem här bilderna på instagram eller din egen blogg eller Facebook.
? skriv våran blogg och tagga oss om det är på instagram
?skriv klar i kommentarsfältet när du är klar ,skriv ditt riktiga namn inte anonym privat eller hemligt för annars kan vi inte lotta ut dig och skriv vart du har gjort det nånstans annars vinner du inte!
Vi kommer använda en slumpgenerator inte välja ut!
Skriv även något snällt om oss eller bloggen puss och kram lycka till//hfc

Av hfclivet - 29 oktober 2012 08:10

tänker inte skriva varför men jag blir helt galen!!!!!  

Av hfclivet - 28 oktober 2012 22:18

Hej jag har typ inte bloggat på 15 år men aa jag e inte direkt glad kan man säga! Mitt liv är katastrof! Allt vi har planerat allt vi har gjort kan vi såååå glömma! Jag vet inte om jag ska sluta elr fortsätta jag vet inte om jag ska gå elr fortsätta vara kvar jag vet inte om jag ska va den elr din va ska jag göra! En vän peppar mej och hjälper mej att stanna stå kvar och hon hjälper mej att fortsätta och den där hon är Jossan asså alla följer henne på insta jozziz hon e värd mycke mer än bara ett tack asså alla killar i skolan (i klassen) e omogna så trött på dom ärligt Oskar e upp käftig (stav?) *************** pratar heeeela tiden jippie och jag kan inte jobba så himla trött ni kan messa mej på kik hiskan för jag e ärlig i chatten till imorn kl 09.00 //Hanna

Av hfclivet - 28 oktober 2012 16:28

  här är bilden som skulle vara på mitt senaste inlägg //cassandra

Presentation


Hej! Vi är tre tjejer som älskar cheerleading Filippa & Cassandra går i Dynamites Dreams och Hanna går på fotboll.
I den här bloggen bloggar vi om vårt liv och mycket mera hoppas ni gillar den!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards