hfclivet

Alla inlägg under juli 2012

Av hfclivet - 30 juli 2012 11:19

Heeeej sitter och kollar lite tv idag hade jag fille och Cassi tänkt göra ngt asså när dom kommer hem från sin mammas jobb dom skulle åka hem vid lunch så jaa om några eller ngn timme men nu ska jag fortsätta att kolla tv herrå //hanna

Av hfclivet - 29 juli 2012 22:25

Haha aa vi försökte och det vart bra aja dagen har vart skit bra iallafall
Puss
Fiiilllliipppoa&hannnnaaaa

Hah

Av hfclivet - 28 juli 2012 23:32

Heej har duschat de va skönt efter den vaaaaarma dagen idag har jag varit me fille Cassi och Jossan emmm vi ska ladda ner en stretch video hoppas ni gillar den... Den vi ska lägga ut och har gjort nu är för om man vill göra utom hus men Jaja ska se om jag kan fixa och ladda ner den men de går inte att ladda ner videon direkt från mobilen man laddar ner den sen kommer den till video arkivet elr va de heter som inte finns på mobilen så man måste gå in på datan och blablabla men får se om de går pusssssss

Av hfclivet - 24 juli 2012 20:40

Hej idag har jag och mina syskon och pappa åkt båt jätte kul?och sen åkte jag och Filippa till Victoria och då åt vi först och nu tar vi bilder hihi vi håller på att stretcha kg och Filippa och håller på att lära Vickan hihi hejdå //Cassandra

Av hfclivet - 24 juli 2012 20:39

Hej idag har jag och mina syskon och pappa åkt båt jätte kul?och sen åkte jag och Filippa till Victoria och då åt vi först och nu tar vi bilder hihi vi håller på att stretcha kg och Filippa och håller på att lära Vickan hihi hejdå //Cassandra

Hej

Av hfclivet - 24 juli 2012 00:31

Heej idag har vi haft skiiiiiiit kul jag Michel Jossan och tolunay idag ska Jossan sova hos mig igen weeeeey jag har äntligen lärt mig spike weey lärde mej innan fille och Cassi wiiiiieeeyyyy nu kollar vi lite film och så vi har så kul så här kommer några bilder

Av hfclivet - 23 juli 2012 19:52

Halloj hej idag har jag och cassi varit hos Vickan vi hade det jätte kul haha vi bakade och allt skit kul och jag fick ett jätte fint armband av henne också
Hejjdå Filippa

Presentation


Hej! Vi är tre tjejer som älskar cheerleading Filippa & Cassandra går i Dynamites Dreams och Hanna går på fotboll.
I den här bloggen bloggar vi om vårt liv och mycket mera hoppas ni gillar den!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards