hfclivet

Alla inlägg under april 2012

Av hfclivet - 30 april 2012 09:30

Hej sötisar vi hade inte bloggat på så länge men tror att hanna gjorde det igår aja idag som ni vet är det Valborg ska ni gå på nån brasa ?själv vet jag inte kanske om vi hittar nån.Ehm det är skönt att vara ledig två extra dagar:)Hannna frågade sin pappa om hon fick sova hos mig och cassandra men hon fick inte tråkigt :(

Det är iallafall kul att få massa besökare.

Vet ni att det bara är 44 dagar kvar till sommarlovet iallafall för dem som går i b-boda skolan..

Hanna har lyckats göra slut iallafall med den otrogna Oskar blääää!!!

Ja vi står i kö nu iallafall till cheerleadingen skit kul:))<3

Aja tja då! //Filippa

Av hfclivet - 29 april 2012 19:26

heej vi har inte bloggat på ett tag och då tänkte jag att de va dax :) jaa idag har jag fille och cassi varit i vb=vällingby och de va skit kul jag köpte en tröja och ett par byxor cassi en tröja och fille en tröja :) najjjjjjjjjjjs va de iallafall!!!!!!!! sen käkade vi på donken och så men men... under veckan har jag lyckats med att göra slut me en kille som troligen var otrogen IDIOT! och sen  när han och många andra köre rutan (jag va inte me) då hade han sagt att vi va tsm och brukade kyssas som vi aldrig hade gjort!!!! -.- ooooooh han e så blääääää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! men skit i hnm!!!!!!! finns annat kul i livet! aja tjenixen då <3<3<3<3

Av hfclivet - 16 april 2012 16:46

Heej!!!<3 nu har vi en rolig nyhet!... iallafall för oss! vi ska trorligen börja på ceerleading och vi ska bara fråga våra föräldrar om vi får söka in och om vi får kommer vi söka in och vi kommer att komma in senast på höst terminen men nu gärller det bara på våra föräldrar! OM vi får för dom KOMMER vi att börja i ceerleading och våran trupp kommer att heta DYNAMITES :D vie jätte glada men jaa herrå <33333 från en lycklig tjeej!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av hfclivet - 13 april 2012 17:52

Hejsan!som ni alla vet elr jag hoppas att ni vet att det är FREDAG den trettonde så var försiktiga

Aja jag har precis ätit lite tidigt men jag har iaf nt bloggat på så länge jag elr aa hanna fick upp en bild på mig fast från min data ,jag har iaf vart hemma hela veckan skönt!!Sen ska jag kolla på let´s dance,vilka hejar ni på ??kommentera vem ni hejar på,jag hejar iaf på Anton och Sigrid elr vad hon nu hette aja det skulle vara kul om ni kommenterade..  men iallafal så ska jag kolla på TV just nu och kolla lite på min facebook....  


Hej då ses sen!/Filippa som är bäst:)

Av hfclivet - 11 april 2012 14:00

FRÅGESTUND!!!

:D  fråga på nu så gott ni kan ni kan fråga oss om

Killar

Livet

Mode

ÖVRIGT

jaa allt kan ni fråga oss om de här va lite jag kom på men fråga nu!!

Av hfclivet - 10 april 2012 13:58

Heej! Idag har jag varit hemma med Filippa och vi har precis ätit mat vi gjorde maten själva faktiskt och imorgon ska jag och Filippa gå på bio vi ska se titanic i 3D blir nog jätte kul och aa det var det hör inlägget ja hejdå // cassandra

Av hfclivet - 9 april 2012 12:18





hej hej här är söta filippa!

  Hej hej fille och cassi kan inte lägga ut bilden men jag kan så jag gör de lite då och då de här är filippa om ni inte ser skillnad på dom är det för att dom är enäggstvillingar men här är ett tips så ni kan se skillnad på dom filippa har ärr i pannan från hennes vattkoppor och ärren är små runda ärr ni ser inte det på den här bilden efter som att pannan inte är med på bilden men jaja emm jag Hanna har just nu bara på mig en pyamas som har lila stöja och lila rutiga byxor med lite vitt också men jaja bye bye <3<3<3<3<3<3

Av hfclivet - 8 april 2012 19:22

Hej hej Hanna här jag är hos min morbror… och de e nt ngt vidare kul kan man säga! Min brorsa åkte precis till sin tjej och han är 15 år fyller 16 20 april ❤ men nu har inte jag ngt kul för dom som är hör är "mamma pappa morbror anna( ingift moster) mormor Rune (plastmorfar) Daniel (kusin) Amanda (hans tjej) Thomas (kusin) annika (hans tjej) Jaa och jag boorriinnnggg jag vill hem. 😭😢 ska hej då ha så bra ni som är där hemma ❤ vi ska nog börja me våra kläder vi har på oss när vi bloggar nu och sp också så jag kan ju börja just nu har jag ett par svarta leggings från (H&M) en blå klänning med lite spetsar och så är det små rosa blommor på och så är det text (svart) men det är från (kappahl) elr hur de nu stavas men den är inte ny! Och så har jag en munktröja kan man säga den är svart och så står de borg på ryggen med svart i ett annat typ från (Björn borg) asså affären heter de men det var nog allt Jaa nu ska jag chatta lite me en i klassen så hej då kram Hanna❤

Presentation


Hej! Vi är tre tjejer som älskar cheerleading Filippa & Cassandra går i Dynamites Dreams och Hanna går på fotboll.
I den här bloggen bloggar vi om vårt liv och mycket mera hoppas ni gillar den!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards