hfclivet

Alla inlägg under februari 2012

Av hfclivet - 28 februari 2012 10:24

Hej alla små söta bloggläsare! <3<3<3<3<3<3<3 Hanna här! Flippen och Calippo har nästan aldrig tid att blogga för de gör lixom andra saker just nu är de i järvsö med sin pappa och åker skidor jag ska åka iväg en dag me mina kompisar och så för lixom jag går på en park (fritids) och då ska vi åka till rommeoch de ska bli as kul jag längatar och idag har jag namnsdag för jag heter maria i mellan namn så aa jag har namnsdag idag. JAG LÄÄÄÄÄNGTAR och imorn så ska jag och mamma gå på sådant spa när fiskarna äter upp den torra huden och så på fötterna och så men nu pallar nt jag blogga mer herrå <3

Av hfclivet - 15 februari 2012 15:17

  Heej alla bloggläsare Hanna här igen för en vecka sedan så skapade ju jag flippen och calippo våran blogg xD men sen efter skulle vi  på träningsclub men idag så var vi upptagna så vi kunde nt gå och då lekte vi inte häller men nu måste jag gå ut me hunden och de hatar jag så heej då  puss och kram   hanna :)   

Av hfclivet - 14 februari 2012 15:36

Heej alla sötisar idag har jag "Hanna" träning (jag spelar fotboll om ni undrar) emm.... men idag e de lixom jogging så aa... vi asså mitt fotbollslag ska ut o jogga grimsta spåret o vi får hoppas att vi kan springa de så vi slipper springa på ett ställe där ett varv e ca en halv km och då får vi springa de fem varven på tid o så men förra gången vi sprang grimsta spåret så fick jag 19,32min ganska bra tkr jag jaa och fille o cassi = fc e hemma hos sin pappa och de är tvillingar om ni undrar deras pappa bor i nälsta och jag i vinsta men vi går i samma skola för när dem e hos mamma bor de ganska nära skolan precis som jag och så men jag och dem bloggar nt så ofta men vi ska försöka att blogga mer såå aa de va de inlägget de   och en sak glömde jag GLAD ALLA     DAG men pallar nt skriva mer nu så PUSS PUSS          

Av hfclivet - 8 februari 2012 15:03

Hej snart är det träningklubb för oss men vi bloggar i kväll  

Hej

Av hfclivet - 8 februari 2012 14:53

Hej alla sötisar!idag har vi skapat vår nya blogg HFClivet vi kommer att berätta om livet mode och foton ....// Hanna,Filippa och Cassandra.


P.S vi kommer lägga ut bilder på oss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Vi är tre tjejer som älskar cheerleading Filippa & Cassandra går i Dynamites Dreams och Hanna går på fotboll.
I den här bloggen bloggar vi om vårt liv och mycket mera hoppas ni gillar den!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards