hfclivet

Alla inlägg under juni 2012

Av hfclivet - 26 juni 2012 17:55

tjeeeena hur äre? själv e de bra har tyvär ganska tråkigt... men jaja  förlå för att vi inte har lagt ut den där videon me spagat och allt men de e ngt konstigt me min data och fille och cassi behöver en ny USB sladd så de kan ta lite tid men vi lixom undra vad ni vill att vi ska snacka om på bloggen va den ska handla lite mer om och så tex cheerleading, mode , ännu mer om livet eller frivilliga saker men aja kraam //hanna

Av hfclivet - 21 juni 2012 21:06

Tjenixen jag sitter i bilen och e på väg till landet och saknar mina älskade Filippa och cassandra som är på gran canaria och 3 dagar efter dom kommer hem så åker jag till Kroatien som ska bli härliiiiigt men innan jag åker ska vi försöka klämma in en liten mys kväll när fille och Cassi ska sova hos mej men mer har int jag att säga herre

Av hfclivet - 8 juni 2012 15:28

Hej!! Snart är det ju sommar lov och det ska bli så underbart skönt. jag(Cassandra)och Filippa ska ju till gran canaria och Hanna ska till Grönalund och grinda jag tror det blir kul för henne hoppas ni också får ett underbart sommar lov för det kommer jag ha iallafall.det här var det här inlägget iallafall//Cassandra <3 ☀Summer

Presentation


Hej! Vi är tre tjejer som älskar cheerleading Filippa & Cassandra går i Dynamites Dreams och Hanna går på fotboll.
I den här bloggen bloggar vi om vårt liv och mycket mera hoppas ni gillar den!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards