hfclivet

Alla inlägg under mars 2012

Av hfclivet - 26 mars 2012 20:07

  Hej hej här är vi och de e inte nu de e för ett tag sen men de skulle vara gulligt om ni kommenterade ngt snällt PUSS PUSSS OCH KRAAAAM!

Av hfclivet - 16 mars 2012 21:33

Heej sry att vi inte har bloggat en vi har tyvär inte men vi tror vi kmr blogga mer den här vecken jaa men imorn ska jag=hanna sova hos fille o cassi ska bli najjsit och så ska vi träffa en kompis som har flyttat till uppsala och är i stockholm nu as kul men japp vet inte om jag ska lägga mig strax för jag e as trött men oskar sa såhär idag

Oskar:Hanna...

Jag:Aa

Oskar:Kan inte vi åka till grönalund me våra kompisar någon gång

Jag: Kanske de kanske

Oskar:Då ska Emil följa med

Jag:Då ska Fille följa med

Oskar:Aa

Jag:Du och Fille och jag och Emil

Då kan ju ni åka kärleks tunneln

Oskar:Aa då ska vi pussas jätte mke!

Jag:Haha jag tror inte ens emil vill pussa mig!


                         och då blev Oskar tyst sen kom han och kramade mig hahah! men herrå syns ngn annan dag ganska snart vad jag vet det kanske blir imorn och då bloggar vi me varandra okej herrå ha de super bra sötisar puss! <33<3<3

Av hfclivet - 16 mars 2012 16:46

Fredag idag det blir väl film och ben och jerry glass också....aja en kortis idag men bloggar mer om helgen imorn emm hanna ska sova hos mig och syrran i morn kul:)

Av hfclivet - 9 mars 2012 21:45

Tjenixen idag blir det bara en kortis sitter och myser med mammis och hundisen i soffan puss herrå pussele puss ____________//haannnaaaa P.S nu ska jag spela lite key bord

Av hfclivet - 8 mars 2012 17:16

TJENIXEN ALLA!! asså vi ska FÖRSÖKA att blogga varje dag! bara så alla vet okej de va bara ett kort inlägg TJINGELING PUSS //HANNA

Av hfclivet - 8 mars 2012 17:11

Nu kan ni fråga vad ni vill om oss!!

Av hfclivet - 8 mars 2012 15:24

Hej!! det var jätte tråkkigt idag fast en sak var faktiskt ganska rolig idag ....Vi fick faddrar det vaar ganska så kul men dem  jag fick som faddrar heter Filippa och Fanny..Jag känner dem redan så det var lite tråkigt...Jag är fadder med Ebba Och Josefine.Aja Hanna får göra en frågestund sen .Det är jättte roligt om vi får kommentarer och frågor av er alla sötisar<3.Men elr jag vet inte vad jag ska skriva nu TJINGELING alla bloggläsare<3

//Filippa

P.S Kom ihåg att det är internationella KVINNODAGEN idag !!


Av hfclivet - 7 mars 2012 19:30

Hej det vart ingen frågestund idag men imorgon kan vi fixa en liten frågestund....;)idag var hanna här hos mig sen var det  träningsklubb TRÅKIGT ...aja TJINGELING alla blogg läsare<3

//Filippa

Presentation


Hej! Vi är tre tjejer som älskar cheerleading Filippa & Cassandra går i Dynamites Dreams och Hanna går på fotboll.
I den här bloggen bloggar vi om vårt liv och mycket mera hoppas ni gillar den!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards